Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Isnin, 17 September 2012

Inilah saya!

Assalamualaikum..Apa khabar sahabat2..Nak memperkenalkan latarbelakang saya pada sahabat yang mengenali diri ini..Ringkas tapi Padat.

Nama diberi Hazwani Binti Harun..Berumur 19 tahun..Lahir pada 19 April 1993 di Hospital Sultanah Aminah,Johor Darul Takzim (Proud To Be Johorean).Saya anak yang kedua daripada empat orang adik beradik.Sekarang sedang menuntut di UiTM Puncak Alam,Selangor dalam Diploma Kejururawatan (insyaallah Bakal Staff Nurse).Menetap di Endau,Mersing.Status?Alhamdulilah masih single but available..HAHAHA..sedang mencari imam yang sesuai dgn iman dan hati ini InsyaAllah,,Saya sangat menyayangi kedua ibu bapa saya yang bernama Harun Bidin & Rohana Zaury.Menghargai jasa mereka yg tidak jemu2 mendidik dan menbesarkan saya sejak kecil sampai la dh BESAR pun sekarang..
Mempunyai adik beradik yang sangat HENSEM dan COMEL iaitu Abg Hazwan,Adik Haliza dan Adik Hidayah (Saya syg mereka)..Nama kami adik beradik bermula dari Huruf  'H' tau..Mempunyai 2 orang sahabat baik yg banyak simpan segala rahsia dan suka duka hati ini sejak zaman sekolah lagi iaitu Siti Hasanah & Nazirul Faiz (yang saya tak sebut tu bukan bermakna anda bukan sahabat baik saya tau jangan sedih :'( )..Saya sangat menyayangi mereka seperti saudara kandung saya sendiri..sampai sini dululah coretan saya..bertemu kembali di post yang akan datang..wasalam..

p/s : kenangan mengusik jiwa..:D


Dari kiri Faiz,Siti Hasanah,Cikgu Salbiah,Zara,& Wani 



Gambar Raya bersama Sahabat 5 TEKNOLOGI 1 2010 SMK Ungku Husin

Ini pula sahabat sahabat saya di UiTM Puncak Alam..Insya Allah,bakal Staff Nurse ;)

Tender Loving Care,
Hazwanie Harun 


Tiada ulasan: